Çokollata kuron dhimbjet PDF Print E-mail
Shkruar nga Administrator   
Thursday, 15 October 2009

Dr Peggy Mason nga Universiteti i Chicagos, bëri një studimin me minj dhe zbuloi se ishin më pak të bezdisur nga dhimbjet nëse ishin duke ngrënë çokollatë apo pinin ujë. 

 

“Është një efekt shumë i fortë, por nuk ka të bëjë me urinë apo etjen. Kjo tregon vërtetë se të ngrënët mund të shërojnë nga dhimbja”,- ka thënë ajo për Daily Mail. Studime të kaluara kanë treguar se të ngrënët lehtësojnë dhimbjen. Gjithsesi ky studim i fundit i publikuar në Journal of Neuroscience është i pari që tregon se ushqimi dhe uji shërbejnë si shërues në mungesë të ndjesisë së urisë apo etjes. “Kjo tregon se nuk ka të bëjë fare me kaloritë. Uji nuk ka kalori e sakarina nuk ka sheqer, por të dyja kanë efektin "lehtësues dhimjesh" si çokollata. Është me të vërtetë një rezultat shokues”,- ka thënë Dr. Manson.
 
< Mbrapa   Para >